Vrijwilliger beheerder Facebook

Stichting Long COVID is op zoek naar een enthousiaste vrijwilliger die ons Facebook-account wil beheren. Als vrijwilliger speel je een essentiële rol in het vergroten van de zichtbaarheid van onze stichting en het verspreiden van informatie over Long COVID.

Functieomschrijving:

Beheren van het Facebook-account van Stichting Long COVID.

Regelmatig plaatsen van berichten, updates en nieuws op de Facebook-pagina.

Interactie aangaan met volgers door middel van het beantwoorden van vragen, opmerkingen en privéberichten.

Monitoren en analyseren van de prestaties van de Facebook-pagina en het aanpassen van de strategie indien nodig.

Samenwerken met het communicatieteam van Stichting Long COVID om de juiste content en boodschappen te delen op Facebook.

Promoten van het actieplatform van stichting Long COVID: https://www.steunstichtinglongcovid.nl/nl-NL

Functievereisten:

Een hands-on mentaliteit en een passie voor sociale media.

Gedegen kennis van Facebook en ervaring met het beheren van zakelijke Facebook-pagina's.

Uitstekende communicatieve vaardigheden en de mogelijkheid om op een vriendelijke en duidelijke manier te reageren op volgers.

Tijd beschikbaar stellen voor minimaal 4-6 uur per week, flexibel in te delen naar eigen voorkeur.

Affiniteit met het onderwerp Long COVID is een pré.

Wij bieden:

De mogelijkheid om bij te dragen aan een groeiende stichting en een belangrijke rol te spelen in het verspreiden van informatie over Long COVID.

Een inspirerende en dynamische werkomgeving met een gemotiveerd team.

De kans om je sociale media vaardigheden verder te ontwikkelen en waardevolle ervaring op te doen.

Mogelijkheden tot persoonlijke groei en het opbouwen van een relevant netwerk binnen de gezondheidssector.

Flexibele werktijden en de mogelijkheid om op stand te werken

Over Stichting Long COVID:

Stichting Long COVID zet zich in voor mensen die langdurige klachten ervaren na een COVID-19 infectie. We zetten ons in voor de versnelling van biomedisch onderzoek naar de oorzaak en behandeling van Long COVID. Ons team bestaat uit betrokken professionals en vrijwilligers die zich inzetten om de levens van mensen met Long COVID te verbeteren.

Ben jij de gemotiveerde vrijwilliger die ons Facebook-account wil beheren? Stuur dan je motivatiebrief en cv naar bernadette.kester@stichtinglongcovid.nl. We kijken uit naar je sollicitatie!

Let op: Deze vacature betreft een vrijwilligerspositie. Er is geen financiële vergoeding van toepassing.

We willen je hartelijk bedanken voor je interesse in Stichting Long COVID.

Met vriendelijke groet,

Bernadette Kester