Geef Long COVID patiënten hun leven terug

Doe mee en sluit je aan bij de strijd tegen Long COVID via ons actieplatform! Hier kun je je eigen actie starten of een bestaande campagne ondersteunen. Of je nu je sportieve grenzen wilt verleggen, je creativiteit wilt gebruiken of iets compleet anders wilt ondernemen, alles is mogelijk.

Het leven van tienduizenden Nederlanders staat stil.

Op dit moment is er nog veel onbekend over Long COVID en is er dringend behoefte aan biomedisch onderzoek om deze aandoening beter te begrijpen en te behandelen. Hierbij hebben we jouw hulp nodig! Jouw steun is onmisbaar in de strijd tegen deze slopende ziekte en kan Long COVID-patiënten weer hoop geven op een betere toekomst.

Het actieplatform.

Start een crowdfunding actie:

Maak jouw eigen actie aan en deel deze met jouw netwerk. Op deze manier kun je geld inzamelen voor biomedisch onderzoek naar Long COVID en de bewustwording rondom deze aandoening vergroten.

Steun een bestaande actie:

Op ons actieplatform kun je eenvoudig een donatie doen aan een actie die jou aanspreekt. Elke bijdrage, groot of klein, is welkom!

Doneer direct aan Stichting Long COVID:

Je kunt ook rechtstreeks een donatie doen aan de stichting .

Voorbeelden van acties: