Actie: Buitenbios Rotary De Bilt - Bilthoven

De Rotary De Bilt - Bilthoven hield op 1 juli weer haar jaarlijkse Buitenbios. Dit was de tweede keer op rij dat de opbrengsten van dit evenement naar Stichting Long COVID gingen. Het bleef spannend tot het laatste moment of het de hele middag en avond droog zou blijven. 's Middags werd een kinderfilm vertoond. Dit keer was dat "Everest, de Jonge Yeti" (2019). De sfeer was gemoedelijk. Veel ouders met kinderen op kleedjes installeerden zich iets voor aanvang op het grasveld van het Van Boetzelaerpark in De Bilt. In de avond vulde hetzelfde grasveld zich met volwassenen, die op gehuurde of zelf meegenomen stoelen plaatsnamen. Wederom was de sfeer gemoedelijk. En ook tijdens het vertonen van "Elvis" (2022) bleken de weergoden het evenement goed gezind. Kortom, ook dit jaar was de Buitenbios weer een groot succes.

Stichting Long COVID Consortium van start

Post-COVID patiënt heeft gemiddeld 15 klachten en is na 2,5 jaar niet hersteld